SDO Rolety
Kreator Facebook Instagram

34 307 00 22

biuro@sdorolety.pl

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

                Czuj się zawsze miło i przyjemnie w swoim domu

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

                Zadbamy o Twoją prywatność...

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

                …ze smakiem i w dobrym stylu

« Powrót
Rolety do biura? Czy to dobre rozwiązanie? 2017-02-07 13:21 

Biuro to wizytówka każdej firmy. Powinno być schludne, jasne oraz oddawać charakter działalności. Klient pierwsze na co zwraca uwagę po wejściu do pomieszczenia to jego wystrój, dlatego tak ważne jest to, aby biuro było odpowiednio zaprojektowane. Duże znaczenie mają zasłony okienne. Czy rolety to dobre rozwiązanie?

 

Urządzanie biura

Biuro to miejsce pracy, a zarazem miejsce, w którym będziemy przyjmować potencjalnych klientów i kontrahentów. Powinno zatem spełniać określone funkcje. Przede wszystkim, powinno być odpowiednio oświetlone. Światło pozytywnie wpływa na samopoczucie pracowników oraz dodaje energii. Nie można dopuścić do tego, aby miejsce pracy było ciemne i przygnębiające. Tutaj wszystko ma znaczenie – odpowiednie umeblowanie, rozłożenie pomieszczeń, kolory ścian, a także zasłony okienne. Te powinny być jasne i przepuszczać światło, a jednocześnie zapewnić optymalny komfort pracy.

 

Czy rolety sprawdzą się w biurze?

Jak najbardziej. To praktyczne rozwiązanie, które ma wiele zalet. Możemy zastosować rolety materiałowe, które spasują się z wystrojem wnętrza. Dziś wybór jest tak szeroki, że można przebierać w wymyślnych fakturach i kolorach materiału. Ważne, żeby zachować granice dobrego gustu i nie przesadzić z ekstrawagancją, która mogłaby zostać źle odebrana przez klientów oraz partnerów biznesowych.

Rolety są również wyjątkowo funkcjonalne. Należy pamiętać o tym, że brak światła wprowadza negatywną atmosferę, co może zmęczyć pracowników, a zbyt ostre światło słoneczne, które świeci prosto w monitor komputera skutecznie utrudnia pracę. Dlatego zastosowanie rolet w biurze okazuje się niezbędne. Nie tylko upiększa popieszczenie, ale także poprawia wyniki pracy.

 

Rolety okienne mogą być wykorzystane zarówno na dużych przeszkleniach, mieszczących się pomiędzy gabinetami, jak i w niewielkich biurach. Dowolność i szybkość sterowania nimi daje możliwość indywidualnego dopasowania ustawienia w zależności od panującej pory dnia i pogody. Dodatkowo odpowiednio dobrane rolety wywołują wrażenie profesjonalizmu u potencjalnych partnerów i klientów.